تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۸

قلبم عجیب به گفتن این جمله راضی است

اسلام بی ولای علی صحنه سازی است😏

عید غدیر و تولد امام کاظم مبارک


پــ نــ:
شعرش هو داشت :)

  • ۴۶۷
  • حسان

کنجک

نظرات (۱۲)

زیبا بود!!!!


عید بر شما هم مبارک!!

صحنه گردان و بازیگر  کم نداریم !!!!

موفق و شادمان باشید!!

از طرف من تنها!
پاسخ:
آره زیادن
شاد باشید
چقدر عالی
عید شما هم مبارک
پاسخ:
ممنون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • بر شما هم مبارک
    پاسخ:
    ممنون
  • علیـ ــر ضــا
  • 🙂
    پاسخ:
    :)
    احسنت..
    پاسخ:
    چاکریم
    مبارکا باشههههههههههههههههههههههههههه🎆🎇🎊🎶✨🎉🎈
    پاسخ:
    گیلیلیلیلی
  • علیرضا امیدیان نسب
  • عید شماهم مبارک
    پاسخ:
    ممنون
  • سایت تفریحی چفچفک
  • پاسخ:
    تشکر

    سلام

    من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم

    من وبلاگ بیوگرافی زدم امروز و به حمایت شما نیازمندم .

    لطفا وبلاگم رو دنبال کنید. 

  • خرگوشک سیاه :|
  • عیدای شماهم مبارک باشه :)
    پاسخ:
    ممنون
    هو علی...
    بسیار زیبا . عیدت مبارک :))

    پاسخ:
    هو :)
    احسنت با این جمله
    پاسخ:
    بح بح!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">