تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۵

سلام ضمن تسلیت آغاز ماه محرم دوست داشتم یه سوال ازتون بپرسم:

قشنگ ترین بیتی که تا حالا شنیدید یا خوندید یا گفتید چی بوده؟) موضوع شعر مهم نیست(

اگه میشه شاعرش هم بگید

◾️▪️◾️

بی سبب نیست اگر ذکر تو بر لب داریم
یا که ماتم زده هستیم و ز غم تب داریم

روضه و نوحه و گریه ؛و همین رخت عزا

یادگاری ست که از «سیدة زینب» داریم

  • ۶۴۱
  • حسان

کنجک

نظرات (۱۹)

شعر زیبایی بود!!

حالا ایام محرمه !!من تو ذهنم شعر مذهبی خیلی خوب نیست!!

از کامنت های دوستان استفاده می کنیم!!!

موفق باشید  دوست خوب من!!!
پاسخ:
نه حتما نمی خوام مذهبی باشه
من خیلی شعرها رو دوست دارم!!و انتخاب بین اونها واسم خیلی خیلی سخته !!اصلا نمیشه!!!

ولی یه بیت که خیلی خوشم میاد خدمت شما بزرگوار تقدیم می کنم!!!!خیلی دوست داریم حسان خان!!

والله که شهر بی‌تو مرا حبس می‌شود                آوارگی و کوه و بیابانم آرزوست


پاسخ:
آره قبول دارم سخته
چاکریم
بسیار زیبا بود آقا وحید گل
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیست.
    پاسخ:
    چی عالیست؟
  • محسن رحمانی
  • تسلیت باد این ایام .
    پاسخ:
    همچنین
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • شنیدم که عاشق گیسوی کمند است
    موهای من از عصر همان روز بلند است
    پاسخ:
    بح بح!
  • علیرضا امیدیان نسب
  • تسلیت:(
    پاسخ:
    همچنین
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • با موی پریشان شده انقدر که نازی 
    در حفظ مسلمانی من مسأله سازی 

    #اینم‌هست
    پاسخ:
    شعرات مورد داره ها برادر :))
    دمت گرم
    تسلیت به شما
    شعر زیبایی بود
    عذرخواهی میکنم که نمیتونم شعر زیبایی بگم ، اصلا حضور ذهن ندارم
    پاسخ:
    فدات
    یا زینب
    تسلیت
    پاسخ:
    همچنین خواهر
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • مورد داشتیم وقتی مورد داشتن مد نبود!
    پاسخ:
    جوووون
    :دی
    تسلیت برادر...
    خب بیت های زیادی رو دوست دارم ولی جدیدا با این بیت از سعدی برخورد کردم که خیلی زیبا بود برام:

    با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او                در سینه دارم یاد او یا بر زبانم می‌رود

    پست جالبی بود .. ممنون



    پاسخ:
    بسیار عالی
    کلا سعدی کار درسته
    وفای عهد نگه دار و از جفا بگذر
    به حق آن که نیم یار بی وفا ای دوست ...
    سعدی

    هر بار زمزمه اش می کنم یاد گناهام میفتم ...
    پاسخ:
    سپاس بابت شعر زیباتون
    ضمنِ عرض تسلیت ایامِ پیشِ رو؛

    سِرّ عاشق شدنم لطف طبیبانه‌ی توست
    ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا

    و

    پیچیده شمیمت همه‌جا ای تنِ بی‌سر
    چون شیشه‌ی عطری که سرش گم شده‌باشد...

    قشنگ‌ترین نبودن صرفا الآن اومدن تو ذهنم.

    پاسخ:
    عالی
    ممنون
  • علیـ ــر ضــا
  • #تسلیت 
    شعر زیبایی بود 
    پاسخ:
    سپاس
  • مریــــ ـــــم
  • صبحانه نخوردم
    چیزی به ذهنم نمیاد
    :|
    پاسخ:
    :/
  • حسانه ......
  • سلام

    اسرار عزل نه تو دانی نهمن

    واین حل معما نه تودانی نه من

    وین پرده ورافتاد نه تو مانی نه من

    پاسخ:
    عالی ممنون
  • نـــای دل
  • عرض تسلیت..

    شعر زیبایی بود..

    سپاس..
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • محمد حسین ظرافتی
  • ای که مرا خوانده ای... راه نشانم بده
    پاسخ:
    واقعا عالیه
    مثلا سعدی  میگه مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر انم که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم
    مثلا حافظ میگه  تو را خبر ز دل بیقرار باید و نیستیا یه جای دیگه تو همین شعر میگه : که می به گرمی آعوش یار باید و نیست...

    پاسخ:
    جفتش زیباست
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">