تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۴

امروز با دوستانم رفتم سینما و فیلم جدید آقای مهران مدیری رو دیدم.

فیلم جالبی بود و طنز دلنشینی داشت.

وقتی هر سکانس رو می دیدم احتمالا می خندیدم و البته میتونستم داستان رو دنبال کنم

ولی وقتی سعی می کردم ارتباط مفهومی بین سکانس هارو درک کنم...

هیچی دیگه الآن می تونم این ادعا رو داشته باشم که هیچی نفهمیدم.

کلا آدم نیستم که همه مفهوم های ریز و دقیق رو بفهمم ولی خب خنگ هم نیستم و حس می کنم بیش تر فیلم رو متوجه نشدم. شاید هم امروز، روزم نبود :)

ولی پیشنهاد میکنم به سینما برید و این فیلم قوی و خنده دار رو ببینید

 

پوستر فیلم ساعت 5 عصر


پــ نــ:
فقط اونجاش که مهران مدیری میگه "عقب تر" :)

  • ۳۰۴
  • حسان

کنجک

نظرات (۵)

تا باشه خوشی باشه واسه شما !
پاسخ:
ممنون
  • تکراری Tekrari
  • خیلی وقته منتظرم یه فیلم خوب بیاد رو پرده
    ان شاالله هفته بعد با دوستان
    ممنون از پیشنهاد
    پاسخ:
    خواهش
    دوست دارم ببینمش.
    پاسخ:
    آره دیدنیه واقعا
    فیلم مفهومی و پر طنزیه. مثل همیشه آقا مهران گل کاشته!!!
    پاسخ:
    دقیقا
    :) 


    پاسخ:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">