تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۶

سلام

یه رفیق دارم اسمش "حسن"ـه. بچه باحالیه اما کمی عجیب!

خودش خیلی عجیب و غریب نیست {غیر از غُد بودن بیش از حدش} یه قابلیت خیلی جالب داره.

اونم اینه که هر چند شب یک بار یه خواب عبرت آموز میبینه!!

خوشبختانه چون از اون آدمایی که خواب هاش یادش میمونه {خوش به حالش} میاد برای من تعریفشون میکنه منم گفتم چرا بقیه از خواب های گوهربارش فیض نبرن؟

پس به این نتیجه رسیدم که یه بخش جدید تو وبلاگم با عنوان "خواب های حسن آقا" راه بندازم و خواب هاش رو براتون بنویسم.

امیدوارم خوشتون بیاد و استفاده کنید.

برای ورود به بخش خواب های حسن آقا روی عکس بالا کلیک کنید.


پــ نــ:
از فردا کارش رو شروع می کنم.

نظرات (۸)

جالبه!! فقط بپرس  واسه تحلیف رئیس جمهور بعدی چه نماینده هایی با موگرینی سلفی می گیرند که به اونها هم رای ندیم!!!!!
پاسخ:
پیشنهاد خوبیه
ببینم چی میگه
مشتاق دنبال کردن خوابهای حسن آقاییم :)
پاسخ:
من هم همینطور
چه کار جالبی
منتظر خوابهای ایشون میمونیم!
پاسخ:
به نظر خودمم جالب میاد
  • علیـ ــر ضــا
  • منتظریم سریالی شن یچیزی موقت مینوشتین 😉
    محض دست گرمی 
    پاسخ:
    فردا میزارم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • منتظرم
    ممنونم.
    پاسخ:
    من هم همینطور
    دمش واقعا گرم ! یعنی خواب هایش یادش می مونه ؟
    من شاید از هر ده تا خواب یکی یادم بمونه تازه اونم به زور.

    منتظر داستان ها خواب های حسن آقا هستم.
    پاسخ:
    آره منم بهش حسودیم میشه
    فردا ایشالا اولیش
    خیلی خوبه شاید ما هم پند بگیریم
    پاسخ:
    ایشالا من هم پند بگیرم
    کار جالبیه ... امیدوارم حسن آقا خوابای خوبی برامون دیده باشه!!
    پاسخ:
    هوشمندانه بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">