تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۵

 

چندوقت پیش یه رمان که خوندم (که چاپ نشد هنوز) و واقعا از داستان و مفهومش لذت بردم.
به تازگی متوجه شدم نویسندش داره رمانشو قسمت قسمت میکنه و توی کانالش میزاره.
به جرئت میتونم بگم میتونه زندگی خواننده رو عوض کنه به شرطی که مفاهیم داستان رو متوجه بشید.
داستان توی ژانر مهیج و جوان نوشته شده که قطعا میتونه جذبتون بکنه.
اسم این رمان که فعلا چاپ نشده (!) "زندگی نامرئی"ه که از دو راه میتونید بخونیدش:
1. کانال باغ ملکوت که هرشب یک قسمتش رو میزاره.
2. وبلاگ تماشای آفتاب که با کمی تاخیر همه قسمت هاش رو منتشر میکنه.
کاملا هم مجانیه :/

 

امیدوارم این داستان رو دنبالش کنید.

 

پــ نــ:
من به خود نامدم اینجا که به خود باز روم
آنــکــه آورد مــرا بـــاز بـــرد در وطـنــم

 

  • ۴۴۰
  • حسان

کتاب

کنجک

نظرات (۹)

ممنون بابت معرفی کتاب های خوب!!!!!!!!!!
پاسخ:
خواهش میکنم
البته این کتاب نیست هنوز :)
باید جالب باشه...!
پاسخ:
بعله :|
  • تکراری Tekrari
  • بله دنبال می کنم، نوشته خیلی جذابی داره که مخاطب رو خوب جذب می کنه.
    البته هنوز اینقدری از داستان رو نخوندم که بتونم درباره کلیتش اظهار نظر کنم.
    پاسخ:
    مطمئنم نظرتون مثبت خواهد بود
    حس میکنم جالب باشه حتما دنبال میکنم ممنون
    پاسخ:
    شک ندارم خوشت میاد

    :))))
    پاسخ:
    :|
    الان خواستی یه چیز گفته باشی؟؟!
  • علیرضا امیدیان نسب
  • ممنون که معرفیش.کردین
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    تشکر بابت معرفی...
    پاسخ:
    خواهش
    البته اگه بخونیدش خوبه
  • سیّد محمّد جعاوله
  • با سلام
    با تشکر از دل مهربانتان.
    پاسخ:
    مخلصم حاجی
  • سید محمد موسوی
  • ممنون بابت معرفی.
    عضو کانال شدم تا رمانشون رو بخونم.
    پاسخ:
    دم شما گرم
    حتما خوشتون میاد
    خواهش می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">