تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۶

در بازار

یادم میاد یه بار بعد از سالن فوتسال داشتم بر می گشتم خونه و باید از یه بازار شلوغ رد می شدم. من خیلی خسته بودم و واقعا پیاده تا خونه برگشتن برام سخت بود و برا همین یکم قدم هام بی دقت برداشته می شد.

همینطور که داشتم راه می رفتم حواسم نبود و خیلی آروم نوک کفشم خورد به پشت پای یه بنده خدا.

اونم یه جوری بر گشت نگاه کرد که من اصلا آب شدم. سریع نگاش کردم و گفتم: ببخشید آقا حواسم نبود.

برگشت گفت: خُب بیا برو، برو. اصلا همش مال خودت(منظورش مسیر رفت آمدِ بازار بود)

باز لبخند زدم و گفتم: ببخشید آقا من معذت می خوام.

اما تاثیر نداشت و دوباره گفت: برو دیگه برو برو ببینم میخوای چه کار کنی. همینطوری داشت ادامه می داد که من سرعتم رو بیش تر کردم و ازش رد شدم و رفتم.

چرا باید به خاطر این اتفاق کوچیک چنین برخوردی داشته باشه؟!

نمی خوام اون بنده خدا رو قضاوت کنم؛ چون شاید قبلش ناراحت شده باشه(که دلیل نمیشه البته!)، می خوام بگم احتمالا ما هم ازین برخورد ها داشتیم و چقدر این زود عصبانی شدن زشت و زنندس.
میگن: برای پخته شدن کافیست، هنگام "عصبانیت" از "کوره" در نرویم!


پــ نــ:
امیدوارم هیچ وقت رفتارمون برامون کم اهمیت نشه؛ چون دیگه با سایر مخلوقات احتمالا هیچ فرقی نخواهیم داشت.

  • ۴۶۷
  • حسان

کنجک

نظرات (۱۳)

بله همینطوره
ولی گاهی اوقات واقعا دست خودمون نیس عصبانیت کاش کنترل بشه
پاسخ:
باید تمرین کرد. چون نیازه
جالب بود جناب حسان !!!!خوابهای حسن کجاست!!!!
پاسخ:
تو راست
  • علیـ ــر ضــا
  • واقعا همینطوره 
    گاهـی الکی از کوره در میریم ! 
    خب اینم هست قبلش چه می‌تونه برایش پیش اومده باشه 
    پاسخ:
    هنر اینه که هر اتفاقی هم برات افتاده بشه عصبانیتت رو روی کسی خالی نکنی.
    البته شاید خیلی رویایی باشه ولی به نظرم قابل دست رسیه
    بله کاملا موافقم که در هنگام عصبانیت باید خودمونو کنترل کنیم
    ولی این چیزی نبود که بخواد بخاطرش انقد عصبی بشه
    ولی دیگه کسی که ۲بار عذرخواهی بخاطر چنین اتفاقی رو قبول نکنه واقعا بحث نکردن دربارش بهتره ...
    پاسخ:
    آره گل گفتی
    جالب بود ... ممنون از تلنگرت!
    پاسخ:
    خواهش می کنم ممد جون
    دیگه یک نوک کفش خوردن به پشت پای ادم این حرفا رو نداره...که دوبار ادم معذرت خواهی کنه 
    من هروقت عصبانیم اهنگ با صدای بلند گوش میدم یا میگیرم میخوابم ...خسته ترازاونم که بحث کنم البته استثنا هم که وجود داره ..

    پاسخ:
    کار درستیه
    حالا منم خواستم از دلش دراد ولی...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • از توصیه ی گرانبهاتون متشکرم.
    پاسخ:
    چاکر سید
    متأسفانه منم یه همچین تجربه ای دارم.
    ولی من وقتی گفتم ببخشید، راحت گفت نمیبخشم. هنوزم یادش که میفتم تعجب میکنم :)
    پاسخ:
    چه ریلکس بوده
    مال من خیلی بی اعصاب تر بود انگار
  • مریــــ ـــــم
  • یه بارم منو مامانم داشتیم از یه پیاده روی تنگ رد میشدیم 
    قدم زنان واروم
    هر کسی که از جلو یا پشت سرمون میومد من میرفتم پشت مامانم تااون رد شه
    یه جا متوجه نشدم یه خانوم پشت سرمونه 
    خانومه جای اینکه بهمون بگه خانما ببخشید
    یهو شروع کرد به داد زدن که مگه اینجا سواحل هاوایی اینقد اروم میرین؟؟
    من کشیدم کنار بهش راه دادم
    هیچی نگفتم
    وقتی رد میشد یه نگاه خصمانه بهم کرد منم برگشتم بهش گفتم سواحل هاوایی نیست ولی شما احتمالا با پیست دو میدانی اشتباش گرفتی(حالت دو داشت)
    اصلنم نگفتم ببخشید
    چون بی تربیت بود
    :|
    پاسخ:
    اینم یه بی فرهنگ دیگه...
    تیکه به جایی انداختی
    امممم
    چی بگم؟
    پاسخ:
    :/
  • علیرضا امیدیان نسب
  • واقعا جالب بود
    پاسخ:
    ممنون عزیز
    متاسفانه همدیگه رو تحمل نمیکنیم...
    پاسخ:
    بله خیلی بده کار برا خودمون سخت میشه
    از این آدما زیادن
    چند هفته بگذره یادت میره ناراحت نباش :)



    راستی قسمت بعدی خوابای حسن آقا رو کی مینویسی؟
    پاسخ:
    نه من خیلی هم برام مهم نیست
    چشم ایشالا فردا، پس فردا میزارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">