تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۵

فکر کنم خیلی هاتون دیده باشینش. ولی این فیلم فوق العاده رو به کسانی که تا حالا تماشا نکردن پیشنهاد می کنم حتما ببینن.

بی شک متوجه میشید انگلیس چه کشوریه و قدیما چه قدر ایران بی در و پیکر بوده که یه همچین بلایی به سر ما آوردن.

وقتی صحنه های دردناک این فیلم رو می دیدم که هم وطن هامون چه زجری می کشیدن واقعا قدر الآن رو

می دونم.

فیلم خیلی زیبا تموم میشه و یه جورایی دلم آدم هم خنک میشه. لطفا اگه قصد دیدنش رو دارید به دیالوگ ها توجه کنید مخصوصا دیالوگ انگلیسی های داستان.

خلاصه به نظرم هر ایرانی باید این فیلم رو ببینه.


پــ نــ:
می تونید از سایت های فیلیمو و نماوا قانونی و آنلاین این فیلم زیبا رو تماشا کنید.
  • ۴۴۳
  • حسان

کنجک

نظرات (۱۰)

سپاس بابت معرفی فیلم!
پاسخ:
خواهش میکنم عزیز
  • علیـ ــر ضــا
  • ممنون بابت معرفی یکم دیر گفتی 😐
    پاسخ:
    خواهش
    اوا چرا؟
    ممنون!!!
    پاسخ:
    خواهش!!!
  • سیّد محمّد جعاوله
  • با تشکر از توصیتون.
    پاسخ:
    چاکریم
    سپاس بابت معرفیت :|
    پاسخ:
    بعله خوب اولش گفتم شاید خیلیاتون دیده باشید
  • علیرضا امیدیان نسب
  • ممنون
  • مریــــ ـــــم
  • اخرای دی بود فکرکنم
    شنبه دوستم بهم خبر داد اومده سینما
    همه کارامو راستو ریس کردم
    3 سنبه با دوتاا ز دوستام رفتیم که ببینیم
    یهوو دیدیم برش داشتن و دوباره دارن سلام بمبی رو اکران میکنن
    رفتم به اقاهه که بلیط میفروخت گفتم سلام بمبی که چندهفته اکران شد تازه شنبه برش داشته بودین 
    چی شد این قد زود یتیم خانه ایرانو برداشتین؟
    گفت استقبال نشد و تقاضا برای اکران دوباره سلام بمبی زیاد  بود
    :|
    هیچی دیگه
    رفتیم سیب زمینی مخصوص با پیتزای میگو (وحشتناک بود)و حسرت یتیم خانه رو زدیم بر بدن و رفتیم خونه هامون
    دیگه هم تو هیچ سینمایی اکران نشد
    بعد میگن چرا جهان سومیم
    :|
    پاسخ:
    فیلم مسخره سلام بمبی باید اینقدر بفروشه ولی این شاهکار نه
    اگه ندیدینش حتما تماشا کنید.
    مرسی از پیشنهاد فیلم...
    پاسخ:
    خواهش می کنم...
    تشکر از شما..
    پاسخ:
    خواهش عزیز..
  • تکراری Tekrari
  • فیلم فوق العاده ایه هر چند اکران سینماییش تموم شده.
    الان سی دیش تو سوپرمارکتا هست.
    جالبیش اینه تمام این اتفاقات که تو فیلم می بینید واسه همین صد سال پیشه، نه چند قرن قبل که ماها هیچی ازش نمی دونیم، کتاب درسی ها هم که بماند، کوچکترین اشاره ای نکردن.
    جزو فیلم هاییه که حتما سی دیشو می خرم واسه بچم که بعدها ببینه.
    پاسخ:
    پیشنهاد خوبیه منم شاید خریدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">