تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۳

ضمن تسلیت شهادت امام جواد(علیه السلام) یه مداحی مناسب با امروز بهت پیشنهاد میدم.

مداحی بسیار زیبا و جالبیه امیدوارم خوشتون بیاد.

مداح: حاج محمود کریمی

تاریخ: 1393

زمان: حدود 8 دقیقه

سبک:زمینه

 

‎هرچند که زخم جگرش خوب نشد

‎صد شکر لبش شکسته از چوب نشد

‎هر چـنـد به روی بــام افتاد ولــى

‎مانند حسین تنش لگد کوب نشد

/دو خط شعر


پــ نــ:

اینم لینک دانلود مداحی:http://zakerin.ir/file/download/32868
  • ۴۰۵
  • حسان

کنجک

نظرات (۱۰)

تسلیت :(
ممنون بابت معرفیت .. فقط امیدوارم دیگه از این شعر هایی که تو پستت گذاشتی رو نذاری!
روضه سنگینه!
پاسخ:
بخشید اگه اذیت شدی
تشکر !
تسلیت !
پاسخ:
خواهش می کنم
سپاس!!!
تسلیت!!
پاسخ:
خوتهش می کنم
تسلیت میگم
ممنونم
پاسخ:
خواهش می کنم
یه غریبه
تو مدینه
آقایی که حرم نداره
سینه زن ها
کسی نیست تا
رو قبرش سایه بون بزاره
امون ای دل ، امون ای دل ، امون از غریبی


:(
:(
:(
پاسخ:
ممنون
ولی امام جواد توی کاظمین هست نه مدینه
تسلیت بزرگوار!!!
پاسخ:
همچنین
  • علیـ ــر ضــا
  • مداحی گوش نمی کنم ! 
    ببخشید 😞
    پاسخ:
    منم آهنگ گوش نمی کنم
    عذرخواهی داره؟!
  • علیرضا امیدیان نسب
  • تسلیت:((
    پاسخ:
    همچنین عزیز
    تسلیت!
    پاسخ:
    دوباره
    همچنین
    سپاس...
    پاسخ:
    خواهش می کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">