تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۵

اینم از عاشورا. امیدوارم همه اون چیزی که از آقا میخواستن رو تا امروز گرفته باشن.

ولی منهای دعاها و خواسته های شخصیمون که با هم فرق داره چقدر خوبه از خدا و امام حسین و امام زمان بخوایم فهم واقعی رو نصیبمون بکنن که اگه بشه دیگه همه چی حله. نه اختلاف نظری نه دعوایی نه جنگی نه ناراحتی نه...

چقدر این دهه زود گذشت و کسانی امثال من...

+از کسایی که دعام کردن تشکر میکنم منم سعی میکنم به یادتون باشم :)


پــ نــ:
این مداحی رو از دست ندید: شال ماتمت آبرو به من داد(حاج محمود کریمی‌)
+ازین پست خیلی خوشم اومد دوست داشتید بخونیدش :)

نظرات (۱۱)

شما حتما نتیجه دعاهات رو می بینی!!


عزاداریتم قبول!!!

مشکل حل شد؟؟

لاینحل ما لاینحل بود و ماند!!

موفق باشید!!
پاسخ:
قربانت
امیدوارم
  • نـــای دل
  • عظم الله اجورنا و اجورکم...
    پاسخ:
    ایضا انت سیدی
    این فهم واقعی رو من خیلی از خدا میخوام @_@
    پاسخ:
    ایشالا بهش برسیم
    دعای زیبایی کردی..
    آره واقعا زود گذشت... یعنی من خواب بودما!!
    هعیی
    پاسخ:
    منم
    انشاالله اما حسین پشتمون باشه همیشه
    عکس فوق العاده قشنگی بود
    پاسخ:
    ان شاء الله
    ممنون
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خدا امام حسینو برامون.نگه داره محمرم رو
    پاسخ:
    ایشالا
    ایشالا همه به خواسته های خوبشون برسن
    والبته شما:)
    مداحی معرکه بود
    پاسخ:
    ممنون
    حاج محموده دیگ :)
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • یاالله یاالرحمن یاالرحیم  یامقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک
    پاسخ:
    چه دعای زیبایی
    انشاءالله
    شعر بسیار زیبایی بود
    پاسخ:
    ممنون
  • مریــــ ـــــم
  • امیدوارم
    واقعا امید دارم
    پاسخ:
    سپاس
  • علیـ ــر ضــا
  • تسلیت
    بسیار زیبا
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">