تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۵

جدیدا(خیلی هم جدید نیست البته) این عکسا چیه که مد شده؟! فاز سنگین فاز سنگین فاز سنگین...

همه عکس پروفایلشون ازین چیزا انتخاب کردن. من که خوشم نمیاد.

نمی خوام بگم کسایی که تو نخ این عکسا هستن فقط سرجوگیربازیه اینجورین ها، نه!

ولی به نظر اکثر متن های توی این تصاویر زیادی تخلیه.

مثلا همین دوستم، من کاملا میشناسم و میدونم مشکلی چیزی نداره بعد اومده از دیروز تا الآن 30 بار پروفایلشو عوض کرده و مرتب فاز سنگین گذاشته. بچه بشین درستو بخون!

مثالش: (به جان خودم، خودشم نفهمیده چی اینتو نوشته شده)

تازه من حس می کنم این عکسا روی افراد تاثیر هم میزاره و یه جورایی برعکسه.

ینی واقعا اوضاع مملکت اینقدر داغون شده که برای همه روزی 5 بار خیانت اتفاق می افته؟ نه بابا دیگه اینجوریم نیست خداوکیلی.

من که از این فازای سنگین خوشم نمیاد. هر چیزی به اندازش خوبه، منو که زده کردن.

  • ۷۳۷
  • حسان

انتقاد

عکس

کنجک

نظرات (۱۵)

به جای تو من هر روز سر حال از خواب بیدار می شم تو پاییز و زمستون ولی تو تابستون حس می کنم یکی کتکم زده بیدارم کرده از بس که گرما اذیتم می کنه خخخخخخخ😉🙂
پاسخ:
تو خرابی
خخخ 
چه بگم والا !!
موفق باشید 
قبول دارم حرفاتو

حالا بخشی هم اقتضای سنشه

تو دلش یکی رو میخواد حالا فکر کرده طرف باید واسش بمیره!!!


حالا اون هم ادمه با امال و ارزوهاش !!

اگه اموزش داده نشه!!! یه سری کارهای احمقانه و عجیب تو همین سن وسال کم اتفاق میفته!!

فاز سنگین!!! باید بپذیرند خیلی چیزها اتفاق نخواهد افتاد!!

و ناکامی جزئی از زندگیه!!تلخه!!ولی خب زندگی عین بی عدالتیه!!!

زندگیت شاد نشانه خدا بر ما!!!!!!
پاسخ:
نمیدونم شاید اینجوری باشه اون بنده خدا
چاکریم :)
  • هویجوری :)
  • به این میگن توهم شکست عشقی خوردگی:)))تازه خیلیام عکس پروفایلشون و مشکی میکنن بی دلیل،من اوایل نگران میشدم،میگفتن چی شده حالا:/
    پاسخ:
    آخ گل گفتی
    سلام
    نمیدونم،اقاهرکس
    شکست عشقی میخوره
    میره دنبال اینکارا
    من ازشون بدم نمیاد
    یه زندگی شکست
    عشقیونشون میدن
    که چه دردی داره....
    پاسخ:
    دقیق نفهمیدم :)
    اصن ادم این پستارو میخونه از زندگی سیر میشه بس که چرتن! نمیدونن چطوری میزارنش اینا
    وای بحال موقعی که چیزی مد نشه!
    پاسخ:
    به قرعان
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • یکی از دوستای من رفته شماره مجازی ساخته و تو تلگرام عضو شده
    اونکه یه عکس نوشتهایی میزاره که جا دارهدکل تلگرام فیلتر کنند•
    پاسخ:
    خخخخ
    زیبا بود
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خخخخخ درکت میکنم
    پاسخ:
    ممنون واقعا
  • مریــــ ـــــم
  • نشنیده و ندیدیه بودم فاز سنگین
    :|


    میگم چشه مگه؟؟
    الان که همش انگار وسط تابستونیم
    من عاشق هوای سردم
    جوری سرد باشه که مث س گ بلرزم
    :|

    پاسخ:
    تو روحت
  • نـــای دل
  • جوگیر میشن..
    پاسخ:
    فک کنم
  • علیـ ــر ضــا
  • تو چرا عین منی 😐😐😂😂
    واقعا فازتون چیه 
    😐😐 
    پاسخ:
    تو فازت چیه
    والا
    وااای خدا 
    ادمو برق 1000 ولت بگیره جو نگیره:)
    پاسخ:
    آره دقیقا
  • محمد حسین ظرافتی
  • وقتی فاز نداشته باشه
    فاز سنگین برش میداره

    خخخ
    پاسخ:
    عجب جمله ای گفتی
    باهات موافقم زیادیشم خوب نیست ولی خب بعضی اوقات دست خود آدم نیست باید کمی ابراز بشه تا نشه نمیشه لامصب!
    پاسخ:
    بله ولی نه انقد
    من در شهر دانشگاهی خود هنوز رنگ پاییز را ندیده ام هعی😞
    پاسخ:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">