تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۶

چند ماه پیشم یه روبیک خریدم و عزم خودم رو جزم کردم که شروع کنم به یاد گرفتن حرفه ایِ روبیک ولی از اونجایی که بنده معمولا عزم جزمم خوب کار نمی کنه بعد چند روز ولش کردم(البته روبیک داغونی هم بود)

چند روز پیش دوباره رفتم و یه دونه خوبش رو خریدم(18 تومن /: ) و دوباره شروع کردم که یادگیری مطالب فراموش شده. برام جالب بود مرحله اولش رو هنوز بلد بودم انگار مثل دوچرخه سواری می مونه.

امیدوارم اینبار تمومش کنم...اگه این اراده لامصب بزاره.

راستی گفتم روبیک یاد این برنامه روبیکا افتادم. چرا انقدر امکانات داره ولی همش مفته؟؟ باتوجه به شناختی که از این مملکت دارم کاسه ای زیر نیم کاسه هست. البته یه چیزایی هم شنیدم ولی نمی گم چون سپاه و اطلاعات دستگیرم می کنن D:

اگه حرفه ای روبیک حل کردن رو بلدید بگید چقدر طول می کشه خوب یاد بگیرم.


پــ نــ:

 

آیا می دونستید روبیک 2*2 سخت تر از 3*3 هست؟

  • ۳۸۰
  • حسان

کنجک

نظرات (۷)

با این وجود ، من تو رو به گونی نزدیک می بینم :/
پاسخ:
از چه لحاظ؟؟؟؟؟
بازی خیلی جالبه :))

راجع به روبیکا هم کههههه آرهههه😎😁
پاسخ:
هههه آرهههه
  • بابای نرگس
  • کاری نداره
    دو سه ساعته می تونی
    پاسخ:
    حرفه ای ها
  • مریــــ ـــــم
  • تمام مشکل من هم برمیگرده به همین جناب اراده
    پاسخ:
    بدبختی داریم به خدا
  • بابای نرگس
  • کلا فکر کنم ۶ تا فرمول داره
    حوصلم گرفت شاید گذاشتم تو وبم


    پاسخ:
    از رو بلدم دردست کنم ولی هنوز حفظ نکردم
    از همون لحاظی که درباره روبیکا گفتی.   :)
    یاد گرفتن روبیک ، بستگی به میزان یادگیریت داره ، اگه زیاد باشه دو هفته ، حداقلش هم یه ماه.
    در ضمن یاد گرفتن روبیک همین جوری نیست ! یه سری فرمول و علائم داره که باید اونا رو یاد بگیری تا بتونی در کمترین زمان ممکن ، حلش کنی.(توی آپارات فیلم های آموزشی هست)
    جداً ؟ نمیدونستم ! فکر میکردم اون روبیکای شیش ضلعی سخت ترین شون هستن ! البته بازم همون روبیک سه در سه خودمون :)))
    پاسخ:
    اَها الان فهمیدم حالا انقدر بگو تا بکننم توش
    پس دوهفته :)
    نمیدونم شاید 6ضلعی سخت تر از 2*2 باشه کلا زوج سخت تره چون وسط نداره
    کلا تو این دوره زمونه اراده ها ضعیفه...
    پاسخ:
    متاسفانه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">