تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۳

Nokia 216

چند روز پیش جایی قرار داشتم. مکانش هم مکان خیلی امن بود البته، ولی نمیدونم چی شد که تا به خودم اومدم دیدم موبایلم(از این ساده ها بود) تو جیبم نیست.

یادم بود موقع حرف زدن تو دستم بود و باهاش کار می کردم ولی اون موقع نبود! و هیچ چی هم یادم نمی اومد...هیچی

خلاصه یه چند دقیقه ای تفحص میدانی داشتیم ولی خبری ازش نبود. چند ماه پیش که خریدمش 155هزار تومن بود که الآن 360هزار تومنه!!!

 

بهش زنگ هم که میزدیم خاموش بود(من یادم نمیاد خاموشش کرده باشم)

و به همین سادگی موبایل من گم یا شاید دزدیده شد.

بعد از این ماجرا داشتم به این فکر می کردم اگه دزدیده شده باشه چه پیام بدی داره میده:

چرا یک دزد باید یه گوشی که قیمتش 200تومن(از باب دسته دو بودنش) هست رو بدزده. یعنی انقدر مردم محتاجن...اونم توی اون مکانِ خاص و امن!

دو روز بعدش رفتم سیمکارتم رو سوزوندم و یکی دیگه گرفتم و الان با موبایل لمسیم کار می کنم :/

موبایل عالی ای بود سعی می کنم دوباره بخرمش.


پــ نــ:

 

البته خوبی این ماجرا این بود که سیمکارت که گرفتم 10تومن دادم دائمیش کردم و 20گیگ اینترنت هدیه گرفتم از ایرانسل.

الان تقریبا 20 گیگ فیلم دارم
:))

  • ۳۴۷
  • حسان

کنجک

نظرات (۷)

مبارکت باشه
اتفاقا به این فکر کردم بعد این که اینترنت گرفتی و سیم کارتت دائمی شد گفتم شاید حکمتی توش بوده 🤔
پاسخ:
اوممممم
حتما هست
  • بابای نرگس
  • اگه خیلی دوستش داری برو شکایت کن...
    احتمالش هست پیدا بشه.
    چند روز پیش عصر آیران تیتر زده بود یه جیب بر حرفه ای، توی مترو تهران توسط مردم دستگیر میشه.
    طرف گوشی ها رو میدزدیده و از مرزهای شرقی خارج می کرده و...
    پاسخ:
    ناراحتش نیستم. برام مهم نبود
    اصلا دوستم که اونجا بود تعجب کرده بود که انقدر بیخیالم.
    تازه رمز هم نداشت :)
    نوش جونش
  • بابای نرگس
  • ولی حس بدیه
    منم سه سال پیش گوشیمو گم کردم
    یعنی دزدید نامرد
    اونم یه جایی که ...
    پاسخ:
    آره خب حس بدیه
    درکت میکنم
    :)
  • علیــ ـرضا
  • چقدر داستان کوتاه و آموزنده ای بود 😅😅
    هیچ وقت اعتماد به محیط نکن 😅😅 
    همیشه مواظب وسیله هات باش 😅😅
    ایرانه 😅😅
    زیاد شد 😅😅
    نوش جان کن بیست گیگ فیلمتو 😋
    پاسخ:
    خوشم میاد نکته سنجی
    قسمتش بوده حتما اونی که پیدا کرده یا خدای ناکرده (...دزدیده...)
    ولی گوشی جدید و اینترنت مبارکتون باشه
    پاسخ:
    گوشی جدید نیست مال 5سال پیشه 
    داشتمش
    به همین راحتی دزدیدن...
    حتما طرف دزد بسیار ماهری بود..


    پاسخ:
    ولی حس می کنم افتاده باشه از دستم و کسی برداشته باشه
  • فاطمه سادات داوری
  • وبلاگ شما با افتخار در پیوند سایتمون قرار گرفت اگر شما هم تمایل دارید وبلاگ من رو در پیوند هاتون ثبت کنید.باتشکر
    پاسخ:
    با افتخار لینک شدید :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">