تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۴

تغییر

داشتم بعد از مدت ها وبلاگ گردی می کردم که به یک پادکست برخوردم آن را شنیده و خواندم خاطره ای زیبا بود که خیلی عالی نوشته شده بود سپس دوباره حسی که سالیان قبل برای نوشتن داشتم آمد سراغم. پیش خود گفتم هیچ چیز نباشد حداقل تمرین نویسندگی که هست!

دوباره سری به پنل مدیریت کنجک زدم و چرخی در وبلاگ خودم. متوجه شدم خیلی تغییر کرده ام شاید در اصول فکری خودم تحولی اتفاق نیافتاده ولی روش فکر کردنم از اسن رو به آن رو شده فکر می کنم منظم تر شدم.

خلاصه بعد از اینکه مطالب قبلی را خواندم گفتم بگذار وبلاگ هم مثل خودم تغییری بکند اسم، آدرس، لوگو، کمی قالب و یک سری جزئیات دیگر را مطابق سلیقه ی فعلی ام کردم.

 

 

امیدوارم همه این تغییرات درست باشند...


پــ نــ:

آخر نفهمیدیم کرونا خطرناک هست یا نه!!!

  • ۱۲۷
  • حسان

تغییر

نظرات (۳)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • چه قالب زیبایی

    پاسخ:
    نظر لطفتونه :)

    بسی زیبا...

    پاسخ:
    تشکر
  • .. مــَـمــَّـد ..
  • خوش برگشتی حسان جان...

    قالب که حرف نداره؛ مثل همیشه شیک و زیبا.

    اما در مورد تغییر اسم و آدرس وبلاگ، شاید کمی مخالف باشم.

    پاسخ:
    به به داداش تو هم اومدی ایول
    دیگه کار از کار گذشت :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">