تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۲

چند وقت پیش با یه پسر جوون مکالمه ای داشتم، قسمتیش رو براتون میذارم:


من: راستی تفریحاتت چیان؟

پسر جوان: آهنگ، فوتبال، فیلم...

من: آره به نظرم خیلیا همینجورین.

پسر جوان: چونکه خیلی جذابن، تو کجا هیجانی که تو نیمه نهایی چمپیونزلیگ پارسال بین من سیتی و تاتنهام رو پیدا میکنی؟ یا چمدونم... سکانس come on tars تو فیلم میان ستاره ای؟!!!

من: اوه اوه اوه! به چه مواردی هم اشاره کردی!!

پسر جوان: البته آهنگ رو بیشتر به خاطر اینکه آرومم میکنه گوش میدم.

من: ولی قبول داری تاثیرش لحظه ایه؟

پسر جوان: گزینه بهتری داری؟ بوگو...

لبخندی زدم.

من: راسی فیلمساز محبوبت کیه؟

پسر جوان: آقام نولان!

من: حتما ریک و مورتی هم سریال محبوبته!

پسر جوان: معلومه که آره! اصن الگوی زندگیم ریکه!!

من: پدربزرگه؟ چرا؟

پسر جوان: یه حالتی داره، میدونی، انگار هیچی به ت... نیست!

من: الآن خوبه که هیچی به هیچ جاش نیست؟

پسر جوان: آره دیه آدما رو نباید زیاد مهم کرد تو زندگی.

من: ولی به نظرم ریک داره وانمود می کنه.

پسر جوان: خو به ت... :/

من: هههه، فک کنم تو به درجه ی بالاتری از ریک رسیدی!

پسر جوان: ما اینیم دیه!

سیگارش را روشن کرد.

پسر جوان: فیلم پلتفورم رو بیبین، دوهزار و نوزدهه.

من: تازگیا دیدمش اتفاقا، نظرت رو جلب کرد؟

پسر جوان: آره، میدونی داره میگه چطور باید این دنیای کثافت رو درست کنیم.

من: به نظرت کسی هست مثل کاراکتر اصلی فیلم اون کار رو انجام بده؟

پسر جوان: نع، کارگردانشم خ.. نمیکنه چه برسه به بقیه.

من: پ هیچی دیگه فاتحه ی دنیا رو بخونیم.

پسر جوان: تو فاتحه بخون منم سیگارمو می کشم!!


پــ نــ:

دوست دارم یه بخشی با عنوان دیالوگ نویسی تو وب باشه، برا خودم که جذابه!

*این مکالمه قبل از کرونا انجام شده*

  • ۱۵۷
  • حسان

دیالوگ نویسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">