تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۱

دوستی دارم که خواهرزاده ی حاضر جوابی دارد، نه ببخشید خواهرزاده ی خیلی خیلی حاضرجوابی دارد! پسری پنج، شش سال که بعید می دانم بتوان جوابش را داد و او را ساکت کرد!

برای مثال دوستم تعریف می کرد که خواهرزاده اش کنار یکی از دوستان نشسته بود که آن مرد به خواهرزاده اش می گوید: اجازه میدی بوست کنم؟

خواهرزاده می گوید: باید یه چیزی بدی همین طوری که نمیشه!

آن مرد یک شکلات پیدا می کند و به او می دهد و می گوید: حالا اجازه میدی؟

خواهرزاده می گوید: نه!

مرد می پرسد: چرا؟

جواب می دهد: چون میخوام بهت بفهمونم که آدما وقتی خرشون از پل گذشت دیگه بهت اهمیت نمیدن!!!

مرد می گوید: یعنی تو هم مثل اون آدمایی؟؟

جواب  می دهد: نه من بدون تو از پل رد نمیشم! میدونی چرا؟؟!

مرد می گوید: حتما به خاطر اینکه خیلی منو دوست داری!

خواهرزاده ی دوستم می گوید: نه خیر به خاطر اینکه تو خَرَمی منم باید سوارت بشم تا بتونم از پل رد بشم!!!!

(عکس صرفا برای تلطیف فضا!!)

به دوستم گفتم راحت می شود از روی شخصیتش یک فیلم خوب ساخت! او هم گفت بگذار از خودش بپرسم.

جواب داده بود: کی میخواد فیلم بسازه؟

دوستم گفته بود: یکی از دوستام.

گفته بود: پس اول یه فیلم رازبقا از روی تو درست کنه بیاره من ببینم اگه خوب بود میذارم از من هم فیلم درست کنه!!

:)))

شاید الآن جواب هایی به ذهنتان برسد که اگر جای کاراکترهای نگون بخت داستان بودید آن جملات را بگویید، اما اطمینان می دهم که جواب سر سختانه ای به شما هم می داد :)

هر چقدر زمان رو به جلو میرود کودکان باهوش تر و فهمیده تر می شوند. خدا به داد ما برسد :)

  • ۲۱۶
  • حسان

خواهرزاده

نظرات (۴)

البته این کودک تا حدودی هم بی ادبه و توصیه میکنم اطرافیانش یکم کمتر از این تیکه ها استفاده کنن

پاسخ:
منتظر بودم یکی اینو بگه که همون اولین نفر گفت :/
احسنت
البته این بچه استثنائیه و دیگه کار از کار گذشته فکر کنم :)

مشخصا توی جوابهاش بی ادبی موج میزد:/

نه هیچوقت دیر نیست.یکم سخت هست کارشون ولی دیر نیست

 

پاسخ:
نه اینکه این بی ادبی موج نزنه ها نه ولی دوستم وقتی برام تعریف میکنه ما میخندیم بیشتر :/
اینی که من نوشتم گوشه ای از جواب هاشه اگه بقیه رو بشنوین چی میگین
احتمالا مثل من ناامید میشین :)
+شوخی می کنم البته بله باید با روش های صحیح اصلاح بشه.

ما ادما به خیلی چیزای بی ادبی میخندیم ولی این دلیل بر بی ادبی نبودنش نمیشه

پاسخ:
بله متاسفانه
حتی داره فرهنگ میشه (و شده)

اینجور حاضر جوابی ها زیاد جالب نیست بنظرم

حاضر جوابی ها همراه با ادب و احترام باید باشه..

پاسخ:
نسبت به بزرگتر ها بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">