تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۵

فک کنم مرداد پارسال بود که برا دیدن یه آبشار رفته بودیم شمال. موقع ناهار که شد مسوول گروه یه مهمون خونه با صفا پیدا کرد و رفتیم اونجا.

وقتی آشپز داشت کباب هارو میزد، برا هر سفره (که هفت هشت نفر توش نشسته بودیم) نوشابه و ماست و مخلفات آورد.

وقتی در حال تکاپو برای به دست اوردن نوشابه سیاه ها بودیم، یهو یکی از دوستام گفت: اَااااه دوغ ندارید؟! من نوشابه نمی خورم!!

گفتم: وا! مگه میشه نخوری الآن میخوای کباب رو با بیل و کلنگ هضم کنی!! اصلا دکترا میگم برا گوارش غذا خیلی خوبه. میشوره میبره!!

برگشت گفت: نه ممنون 12ساله نوشابه نخوردم! مشکل هضم هم ندارم با دوغ یا دلستر بیش تر حال می کنم.

یکم فکر کردم دیدم نه! حرف خوبی زد، خیلیم باکلاس بود. بعد یه نگاه به دور و بریام کردم، آب دهنمو قورت دادم و گفتم: آهــا! باشه اصلا منم نمیخورم. بعد پا شدم رفتم نوشابمو پس دادم دو تا دوغ مشت برا خودم و دوستم اوردم و کلی هم کیف کردیم.

نتیجه تصویری برای نوشابه

از اون روزبه بعد من دیگه نوشابه نخوردم. خیلی مدت زیادی نیست که ترک کردم. گذاشتم ده، دوازده سال بشه بعد هر جا میرم بگم: آره من 12ساله نوشابه نخوردم! از الآن تو فکرشم :دی

حالا کاری با این ندارم که پپسی وکوکاکولا چی به خورد ما میدن.

 


پــ نــ:
بعد از من دو سه تا دیگه از دوستام هم رفتن تو ترک.
شما هم اگه میخورید بزارید کنار خیلی ضرر داره.

  • ۷۰۷
  • حسان

کنجک

نظرات (۲۰)

منم 6 ماهه پاکم
پاسخ:
دم شما گرم!
  • سید محمد موسوی
  • من چند سالی هست ترک کردم. خانواده رو هم مجبور کردم 6 ماه یه بار نوشابه بخورن!
    پاسخ:
    دم خودت گرم!
    نه اصن نزار بخورن
    شایدم جلوی تو نمیخورن؟
    که اینطور 

    منکه هرز گاهی میخورم ، میگم مگه آدم چقدر زنده اس :)
    پاسخ:
    پیشنهاد من به شما دوغ و دلستره!
    از اون جایی که دوست ندارم دوران پیری رو ببینم
    از الان چیپس و پفک و نوشابه و شب بیداری و هر چی که عمرو کم کنه استقبال میکنم
    هیهات منا الذلة‌
    پاسخ:
    خخخخ
    آقا شما راحت باشه من قانع شدم
  • تکراری Tekrari
  • حق با شماست.
    ان شاالله ترک کامل، حتی زمزم و ارم :)
    پاسخ:
    احسنت
    عجب !!البته اگه اون دلستر و ماست واقعا دلستر وماست باشند!!!!
    پاسخ:
    آره خوب
    دلستر انگور(بح بح)
    والا ماهم اگه مهمونی چیزی باشه نوشابه میخوریم وگرنه بیشتر دوغ و دلستر میخریم
    پاسخ:
    مگه دوغ رسمی نیست؟ میشه تو مهمونی استفاده کرد
    ولی من عاشق نوشابم نمیتونم ترک کنم خخخ
    ولی دامادمون 8 ساله نخورده ولی من همچین اراده ای ندارم فوقش اگ نخورم یک هفته بشه خخخخخخخ:)
    موفق باشین شما
    پاسخ:
    نه بابا انقدر هم سخت نیست
    منم تقریبا مثل شما بودم
    آفرین به ارادت رفیق عزیزم!
    واقعا ازت ممنونم که باعث ترک منم شدی...
    تقریبا 13 روزه که پاکم .. ایشالا بستم تا آخر عمر.
    پاسخ:
    خخخخ
    مخلصیم
    منم درچالش نه به نوشابه به سرمی برم ولی هیچی مثل نوشابه جیگرآدموخنک نمیکنه انگار
    پاسخ:
    شما دلستر انگور تست کن ضرر نمیکنی
    بابا دنیا که دو روزه بخوری نخوری که بلخره میمیری 
    بدنتم چه سالم و چه ناسالم میره زیرخاک
    البته اینا رو که گفتم واس این بود که به راه راست هدایت شوید 
    نصیحت منم اینه که حتا دلسترم نخورید فقط دوغ و آب.
    والسلام.
    پاسخ:
    الان نوشابه بخوریم دلستر نخوریم؟
    سالمت بره زیر خاک بهتره شاید یه تیکتم اهدا کردن به یه دردی خوردی :)
  • سیّد محمّد جعاوله
  • نوشابه خوبه
    پاسخ:
    نوشابه بده
    بیگ لایک 
    خیلی هم عالی
    پاسخ:
    ممنون :)
  • مریــــ ـــــم
  • دیروز با یکی از دوستام رفتیم که بهم نهار بده(شیرینی ماشینش بود)
    من گفتم کوکا میخورم 
    برگشت گفت من اصلا نوشابه خور نیستم ،لطفا اب بیارین :/
    مثلا میخواست گلاس بذاره
    هیچی دیگه تمام کوکامنو خورد منم مجبور شدم اب زمزم بخورم خیلیم خوشمزه
    :|
    این عارفه هه دختر خاله منه
    دیشب تو ماشین خالم داد میزد ممد دلستررر بخرررر
    همین نامبردذه که میگه تو چالش نه به نوشابه به سر میبره جیییغ میزددددد نه ممد نوشااابه بخرررر
    (باکمی اغراق)
    بهش میگم مگه تو چالش نیستی؟
    یه چیزی گفت یادم نیست
    :|

    پاسخ:
    بعله همینه هر کسی اردهشو نداره که
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خخخخخ افرین
    منم ماهی شاید یه لیوان بخورم و شاید نه دوغ اینقدر دوس دارم که نگو
    پاسخ:
    خوب فقط دوغ بخور
    دلستر انگورم مشته ها
    فقط گاز دار باشه..هرچی میخواد باشه:)
    من یه بار تو ترک بودم تو کتابخونه دوغ خوردم ملت کتاباشونو ول کرده بودن هاج و واج به من نگاه میکردن:))
    پاسخ:
    تصورشم خنده داره خخخ
    دلستر انگور هم خوبه
    خیلی وقته ترکش کردیم..
    پاسخ:
    دم شمام گرم
  • علیـ ــر ضــا
  • 😂😂 من تا ی
    چهار ساعت پیش خراب شدم 😂😂😂
    پاسخ:
    من نمیدونم چرا از نظرات شما هیچی نمی فهمم
    :|
    یعنی دلسترانگوراینقدخوبه؟فکرشم نمیکردم
    پاسخ:
    من دوست دارم :دی
    ببخشیدکه زیرپست شمامیگم ها
    ولی همون جواب همیشگی روبه خورشیدشب دادم
    که هیچی مثل نوشابه جیگرآدم روخنک نمیکنه
    پاسخ:
    دعواعه؟
    چی شد؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">