تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۵

روز آخر

سلام! عیدتون خیلی مبارک!!

دوستان عزیز دیگه تابستون ما تموم شد و باس بریم سر کارمون و دیگه نمیتونم هر روز به وب سر بزنم فقط همون دوشنبه، پنجشنبه و جمعه های خودمون.
از همین الانم از وبلاگ هایی که دنبالشون می کنم به خاطر نخوندن پست هاشون عذرخواهی می کنم. فقط آخرین پست هاتون رو میتونم بخونم که اینم از کم بودن لیاقت ماست حتما.

+سعی می کنم خواب های حسن هم به یه جایی برسونم :)

 

روز اول که سر زلف تو دیدم گفتم

که پریشانی این سلسله را آخر نیست

 

حافظ


پــ نــ:

یاعلی تا دوشنبه :)
  • ۵۷۲
  • حسان

اطلاعیه

کنجک

نظرات (۱۶)

سرکار...دانشگاه ....مدرسه.... بوی ماه مهر میاد ....
پاسخ:
یه جایی بین اینا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** **** ** ** *** *** *************


به حسن آقا ،خوابات خیلی باحالند ولی یه خرده تابلو!!!


به آقا محمد خان هم بگو!!!!هیچی اینو بی خیال.............

منتظرت هستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جناب هر جا هستی موفق باشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پاسخ:
آقا لونده مارو دیگه :(
هستیم هنو فقط سه روز در هفته
هعیییی چه جمعه شب دلگیریه ... فردا باید بریم سر کار... ولی خب لذتی بس دلپذیر داره که نگییید! دوستان من هم از همین تریبون اعلام میکنم که بنده هم مثه حسان عزیز، فقط دوشنبه و پنجشنبه جمعه میتونم به وب سر بزنم... از همه کسایی هم که دنبالشون میکنم عذری عظیم میخوام.
پاسخ:
عذر عظیم خخخ
موفقون
  • محمد حسین ظرافتی
  • عید شما هم مبارک
    موفق باشید
    پاسخ:
    عید شمام مبارک
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • برید خداتون شکر کنید که یه کار دارید!!!!
    سلام
    عیدتون مبارک
    دنبال می شوید
    پاسخ:
    سلام
    تشکر
    هرجا هستین موفق و پیروز باشین
    دلمون برا خوابای حسن هم تنگ میشه هرموقع میاین بزارین خخخخخ
    پاسخ:
    هستم هنوز بابا ولی کمتر
    چشم حتما
  • سایت تفریحی چفچفک
  • عیدت مبارک مشکلی نیست
    پاسخ:
    ممنون
    اخی ایشالا موفق باشید
    شما بیاید کم هم باشه ما راضیم
    پاسخ:
    سلامت باشید
    چاکریم
    عید بر شما خوبان نیز مبارک
    هر جا هستی و می ری همیشه پر از موفقیت;)
    پاسخ:
    سپاس :)
  • مریــــ ـــــم
  • *این وبلاگ فقـط "دوشنبه،پنجـشـنبه
    و جــمـعــه" هــا بـه روز مــی شــود*

    منبع: konjak.blog.ir

    همیشه به این بالایی فکر میکردم
    سوال بوذد برام
    الان جوابشو. گرفتم
    پاسخ:
    اره دیگه
    موفق باشید..
    پاسخ:
    تشکر..
  • علیرضا امیدیان نسب
  • موفق و سلامت باشین:)
    پاسخ:
    سپاس
    موفق باشین
    پاسخ:
    ممنون
  • علیـ ــر ضــا
  • مواظب خودت باش 
    فدای سرت 
    خستع نباشید
    پاسخ:
    تشعکر
  • خرگوشک سیاه :|
  • امیدوارم موفق باشین و به ارزوهاتون برسین :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">