تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۱

برق

واقعا برق نعمت عجیبیه. امشب که برق هامون قطع شد متوجه شدم. علاوه بر این فهمیدم خیلی هم بهش وابسته ایم، حالا اصلا نمی دونم این خوب هست یانه. جالبه حتی وقتی برق هم نبود داشتم با موبایل که یه وسیله برقیه کار می کردم (که الته شانس داشتم یکم شارژ داشت)

خیلی دوست دارم بدونم اگه برق وجود نداشت آیا یه جایگزین خوب مثل خودش بود یا اصلا ماجرا خیلی فرق می کرد؟

خلاصه اینقدر بی کار بودم که نزدیک بخوابم :)

  • ۲۰۷
  • حسان

کنجک

نظرات (۱)

واقعا
پاسخ:
آره خیلی برق خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">