تراوشات یک ذهن

از کوزه همان برون تراود که در اوست
تراوشات یک ذهن

سعی دارم مطالبی بنویسم که به تعداد کلماتشان و وقتی که از شما میگیرند ارزش داشته باشند؛ چون آن واژه ها از باورهای من سرچشمه دارند.
به انتقادات و نظراتتون نیازمندم تا بتونم بهتر بنویسم.
*قانون وبلاگ: 80% صداقت!
عکس نوشته:
اینم از کوزه ی ما...

بخش های ویژه
پیشنهاد های حسان
  • ۳

سلام

من خیلی رمان خون نیستم ولی یه چندتایی خوندم و البته علاقه مند تر هم شدم.

اگه به چندسال اخیر نگاه کنیم میبینیم رمان های دفاع مقدس خیلی باب شدن که خوب هم هست البته، ولی منهای اون شاید مهم ترین رمانی که معروف شد رمان هری پاتر بود که به نظر من واقعا ارزششم داشت.(یه جا خوندم نوشته بود رمان های هری پاتر جوانان آمریکا رو کتاب خون کرده، کم حرفی نیست ها)

من پیشنهاد میکنم حتما یکی از جلد هاشو بخونید حتی اگر همه قسمت هاشو به صورت فیلم دیدید؛ چون واقعا جالبه و ارزششم داره.

من وقتی رمانشو میخوندم یا فیلمشو می دیدم بعضی جاهاش به وجد میومدم و پیش خوندم می گفتم نویسنده این رمان انگار توی ذهن منه و می دونه توی خط بعد باید چی بگه که من خوشم بیاد و همین دلیلی شده برای جذاب بودنش.(این خارجیا واقعا کارشونو بلدن)

اما نقد فیلمش رو که آدم می بینه با خودش میگه این یهودیا چقدر کار میکنن برا اهدافشون و ما پتانسیلمون واقعا از اونا بیش تره ولی خوابیدیم.حیف.

البته من خودم رمانی می شناسم که حقیقتا اگه بهش بها داده بشه میتونه در حد و اندازه های هری پاتر و رمان های جوان پسند و جذاب دیگه باشه و حتی میشه ازاون فیلم ها ساخت ولی متاسفانه ناشر جرئت نداره چاپش کنه چون میگه استقبال نمیشه. حقم داره وضعیت کتاب کساده جدا.


 

پــ نــ:
کلا وضعیت بازار کساده جدا :)

 

  • ۲۰۹
  • حسان

کنجک

نظرات (۱۲)

  • سام نجفی نیا
  • تو ایران وضعیت خرابه 
    پاسخ:
    آره واقعا
    موافقم.
    پاسخ:
    +
  • سیّد محمّد جعاوله
  • کی حوصله داره بخونه
    وضع خرابه
    پاسخ:
    اینم نظریه به هر حال :)
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • ولی صد ها رمان ایرانی هم هست که ارزش خوندن داره
    من که کتاب هری پاتر رو خوندم چیزی جز جادو جنبل و چیزهای غیر واقعی نداشت
    به نظر من تخیل خوبه ولی نه اینقدر 
    کتاب های ایرانی هم واقع بینانه تر هستند هم قشنگ تر
    البته امیدوارم به کسی بی احترامی نشه
    پاسخ:
    خب من میانگین جهان رو گفتم
    هری پاتر خیلی خواننده بیش تری داره تا کتاب های ایرانی واقع گرایانه و بیش تر برا نوجوونای طالب هیجانه
    وگرنه که رمان های ایرانی خیلی خوبن
  • من الله التوفیق
  • حیف که خوابیدیم....
    پاسخ:
    حیف.
    رمانای ایرانی بیشتر موضوعشون فانتزیه و خارج از واقعیته
    حتی  تو رمان های عاشقانه هم ... یه جورایی به نظرم بیشتر توهمه تا زندگی واقعی
    باید بگردی تا رمان خوب پیدا کنی..
    +موفق باشید
    پاسخ:
    نظر شما برعکس منصوره هست :)
    من نگفتم اصلا ایرانی خوب نیس ... اتفاقا منم ایرانی میخونم ولی باید بگردی موضوع خوب پیدا کنی الان همه شدن عاشقانه و فانتزی

    + منم دنبال کردم
    پاسخ:
    آره عاشقانه الکی خیلی زیاد شده
    درضمن خیلی ادبی نیستن درحالی که خیلی از رمان های خارجی ها شاهکار ادبی کشورشون به حساب نیان
    ممنون
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • من که تابه حال رمان خارجی واقعی نخونده ام 
    همشون افسانه و تخیلی هستن
    بعد هم بحث رمان عاشقانه کاملا جداست
    پاسخ:
    ولی طرفدار رمان خارجی افسانه ای زیاده
  • لک علی آبادی
  • واقعا ارزش کتاب توی ایران از بین رفته متاسفانه!
    چند روز پیش 260 هزار تومن مدل مختلف کتاب رفتم گرفتم بعد یک هفته هنوز تو هوا سیر می کنم از خوشحالی خیلی مزه داد یه سرویس طلا بهم می دادن انقدر شاد نمی شدم😍
    پاسخ:
    روحیت قابل تحسینه
  • نـــای دل
  • بجای رمان وصیت نامه شهدا و..هست بهتر از صدتا رمان هری پاتر و..
    پاسخ:
    بله هست منم موافقم ولی وصیت نامه این بزرگوار ها جوون امروزی رو راضی نمیکنه جدا.
    حق با شماست!
    متاسفانه تو کشور ما، اغلب نیروی جوانی که دست به عرصه قلم میزنند و شروع به نوشتن رمان میکنند، رمان های عاشقانه یا ترسناک و.. می نویسند. اما با این پتانسیلی که جوون های ما دارند اگه رمان هایی نوشته بشه که با اعتقاد و باور مخاطب سرکار داشته باشه اونم تو این زمونه ای که بی اعتقادی موج میزنه، میتونه خیلی به پیشرفت ما کمک کنه؛ البته من با رمان های عاشقانه و ترسناک مخالف نیستم چون اگه اینا نباشه، اصلا رمان خوندن کمتر میشه.
    موفق باشی حسان جان.::.
    پاسخ:
    قربونت محمد جان
  • علیـ ــر ضــا
  • سری فیلمهاش خیلی بیشتر جسبید ۸ فیلم دنباله دار 
    خیلی خیلی لذت بخش بود رمانشم خوب بود . 

    پاسخ:
    به نظرم رمانش باحال تره
    اگه دقیقا رمان هاشو فیلم میکردن بهتر میشد یکم تغییرش دادن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">